Sunday, January 2, 2011

College life :)

SEGI UNIVERSITY COLLEGE DAMANSARA . ahahah ..

diploma in nursing for 3 years , ahaha ,whoaa Jasmin kau ambik nursing eh ? ;) .
nih je yg korg asyik tnye .eh yela Jasmin ambik nursing :) ..eventho terpaksa !! but dah nak sem 2 nih nursing memg best lah , biasa lah nak hidup kan kena lah belajar jugak eventho diploma je :) ehh yg penting ilmu yg kuat , cewahhh :) ..Ramai jugak kawan2 yg aku dpt Hajar,Mai,Acad,Lin,Mastura,Baizura,Nadia and rmi lagi lah..:) ..alhamdulillah semua pun okay .

SEMESTER 1 .

ahaha , mula2 masuk semua pun selekeh lah kan biasa lah :) ..1st sem je aku dah kena repeat paper but satu paper je lah en !! bnyk2 nak buat ape :) ..ahaaha , OSCE best and practical pun best dekat rumah orang tua (whoaaa sebenanrnye aku ni pandai jugak lah kan jge org tua) ..then kawan2 class aku pulak ? ahaha .mcm2 ragam pergi college dgn bulu mata palsu lah , make up tebal2 lah !! HELLO KITA NIH PELAJAR NURSING JE ,tak payah bajet lah mcm course lain :) ahaha ,

SEMESTER 2 .

sem 2 nih ? wahh semua pun berubah !! rambut,dressing,makeup,boyfriends,girlfriends..ahaha :) ..boleh tahan jugak lah semua !! ..ishhhh , but nak buat mcm mane kan ? and yg best rmi jugak lah yg quit sbb sem 2 nih susah lah ..but alhamdulillah aku still study  :) ..
Sem 2 nih aku practical dkt Hospital Pakar Arunamari Klang , for 2weeks !! pengalaman best gila :) ..and bnyk benda yg aku belajar , lps 2weeks balik college and yeah college sucks !!! :) ..ahahaha .bosan gilaaaaaaaaa ...hbs practical yeah final exam and result OSCE aku lulus , alhamdulillah :) ..now cuti sem for 1weeks , memg lah kedeku en ? :) but yg penting tak sbr nak balik college sebab nak start sem baru , sem 3 :) yeahhh .. .


-lots of love Jasmin-


No comments:

Post a Comment